دعوت از سهامداران مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ما


مدیر عامل شرکت بیمه دی گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده هوشمند سازی این شرکت آغاز شده و در تلاشیم تا تمامی شرکت را در کوتاه مدت هوشمند نماییم و در این راه با شرایط ویژه در خدمت المپیادی ها و نخبگان مرتبط هستیم.
برنامک «یاس» را میتوان تلاشی هدفمند برای بازتعریف تجربه بیمهگری در بیمه آسیا دانست؛ اپلیکیشنی که با تجمیع خدمات، فروش برخط و مدیریت یکپارچه بیمهنامهها، فرآیند سنتی و پراکنده بیمه را به مدلی ساده، شفاف و در دسترس تبدیل میکند. یاس بیمه را از محدودیت شعب و ساعت اداری جدا کرده و آن را به تجربهای موبایلمحور و ۷×۲۴ برای بیمهگذاران تبدیل کرده است.
همزمان با ۲۶ آذرماه، روز حملونقل و رانندگان، فرهی، مدیر منابع انسانی و قاضی مدیر پشتیبانی شرکت با حضور در بخش ترابری، ضمن بازدید از این واحد، از زحمات و تلاشهای رانندگان و کارکنان حوزه حملونقل شرکت تقدیر و تشکر کردند.
در پی انتشار گزارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره میزان شکایات ثبتشده از شرکتهای بیمهای در ششماهه ابتدایی سال ۱۴۰۴، رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با تشریح ابعاد این آمار بر ضرورت تحلیل دقیق و همهجانبه دادهها در کنار توجه به الزامات قانونی و گستره خدمات بیمهای تأکید کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0