مدیرعامل بیمه آسیا:

تحول و توسعه بیمه آسیا با توانمندی و همراهی شبکه فروش محقق می‌شود

همایش بزرگ نمایندگان بیمه آسیا با عنوان «فصل تحول با ارزش‌آفرینی پایدار» با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، اعضای هیأت‌مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و نمایندگان منتخب برگزار شد.

به گزارش اقتصاد کده، مجتبی حیدری، نایب‌رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت، در این همایش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان ارزشمند بیمه آسیا، بر اهمیت و نقش راهبردی شبکه فروش در ساختار و پیشبرد اهداف بیمه آسیا تأکید کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به نقش محوری شبکه نمایندگان در مسیر تحول سازمانی اظهار داشت: تحقق برنامه‌های تحول در بیمه آسیا منوط به تلاش و همراهی نمایندگان است، چرا که شبکه فروش بیش از هر بخش دیگری با نیازها و انتظارات مشتریان آشنایی دارند و و از ارکان اصلی موفقیت در مسیر تحقق اهداف سازمان به‌شمار می‌آیند.

مجتبی حیدری با تأکید بر جایگاه راهبردی اصلاح ترکیب پرتفوی، آن را یکی از محورهای کلیدی برنامه تحول این بیمه آسیا عنوان کرد و افزود: همانطور که در بسیاری از کشورهای پیشرفته، سهم بیمه‌های زندگی از بیمه‌های غیرزندگی پیشی گرفته است، تمرکز بر توسعه بیمه‌های زندگی در راستای ارتقای عملکرد و دستیابی به شرایط بهینه ضروری است و برنامه‌های آتی بیمه آسیا بر افزایش سهم این رشته از پرتفوی متمرکز خواهد بود.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به ضرورت متوازن‌سازی پرتفوی شرکت، بر نیاز به آموزش، تبلیغات هدفمند و طراحی محصولات جدید تأکید کرد.

مجتبی حیدری، با بیان اینکه بیمه آسیا دارای بهترین شبکه فروش در میان شرکت‌های بیمه کشور است، اظهار داشت: اصلاح پرتفوی و توسعه فروش باید با همفکری، همدلی و انسجام در کل شبکه دنبال شود. استراتژی بیمه آسیا باید در بدنه اجرایی و شبکه فروش جاری و ساری باشد تا بتوان گام‌های موثری در رفع چالش‌ها برداشت.

مجتبی حیدری با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه، اعلام کرد: امروز حوزه دیجیتال صرفاً یک مزیت رقابتی نیست؛ بلکه شرط بقا در بازار به شمار می‌رود و مشتریان انتظار دارند بتوانند به‌راحتی و در لحظه بیمه نامه خریداری کرده و خسارت خود را دریافت کنند. همچنین وجود طرح و برنامه مدون در این حوزه می‌تواند سهم بازار را حفظ و ارتقا دهد.

وی در پایان با تأکید بر عزم راسخ مدیران ستاد، حمایت هیأت‌مدیره و توانمندی نمایندگان، خاطرنشان کرد: تحقق اهداف تعیین‌شده با همکاری تمامی ارکان بیمه آسیا امکان‌پذیر است و شرکت متعهد است تمام اقدامات لازم برای آموزش، تبلیغات و ارتقای سهم کارمزد نمایندگان را فراهم کرده تا جایگاه خود را به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور تثبیت کند.

فرامرز خجیر، عضو هیأت مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت، سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان ها و شبکه فروش و غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال بیمه آسیا از دیگر سخنرانان این همایش بودند و توضیحاتی درباره برنامه‌ها، راهکارها و دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با فعالیت نمایندگان ارائه کردند.

شایان ذکر است، رونمایی از جشنواره فروش نمایندگان، اهدای هدیه ارزشمند و لوح تقدیر به ۴۳ نماینده برتر در شاخص‌های پیشکسوت، نماینده برتر استان و نماینده برتر رشته‌های بیمه‌ای، برگزاری پنل نمایندگان، اجرای موسیقی زنده و خواندن میثاق‌نامه نمایندگان از دیگر برنامه‌های همایش بزرگ نمایندگان بیمه آسیا با عنوان “فصل تحول با ارزش آفرینی پایدار”بود.