۸۰ درصد پیام‌های حوزه آسفالت رسیدگی شد

شهردار همدان، با ارائه گزارشی از عملکرد این سامانه در بازه زمانی ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ۱۴۰۴، از رسیدگی به بیش از ۸۰ درصد پیام‌های شهروندان در حوزه آسفالت خبر داد.

به گزارش اقتصاد کده، سید مسعود حسینی، اظهار کرد: در این مدت، ۸۷۷۲ مورد درخواست لکه‌گیری آسفالت معابر از طریق سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده که از این تعداد، ۷۷۰۰ مورد با پیگیری نواحی سیزده‌گانه شهرداری و همکاری مدیر و ناظران آسفالت مناطق، به انجام رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولان نواحی سیزده‌گانه و مدیر آسفالت شهرداری گفت: در این نشست مقرر شد عملیات لکه‌گیری آسفالت با مدیریت مستقیم مدیر آسفالت و نظارت نواحی انجام شود، نتایج این تصمیم نشان داد که پیگیری‌ها با سرعت و دقت بیشتری صورت گرفته و درخواست‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است.

شهردار همدان ضمن تأکید بر اهمیت ارتباط دوسویه با شهروندان افزود: عملکرد سامانه ۱۳۷ نشان‌دهنده اهتمام مدیریت شهری برای رفع نیازهای مردم و تقویت تعامل سازنده با جامعه است.

وی یادآور شد: از مجموع پیام‌های ثبت‌شده، ۷۰۷۰ مورد به‌طور کامل انجام شده و ۱۷۳۳ مورد دیگر در دست پیگیری قرار دارد.

حسینی تصریح کرد: شهرداری همدان با رویکردی خدمت‌محور و با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهری، تلاش دارد ضمن پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌های شهروندان، نسبت به اصلاح ریشه‌ای مشکلاتی که منجر به ثبت این درخواست‌ها می‌شود نیز اقدام کند.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده مدیریت شهری گفت: شهرداری همدان به دنبال توسعه راهکارهای نوآورانه و فناورانه در سامانه ۱۳۷ است تا علاوه بر افزایش رضایتمندی و رفاه عمومی، حس تعلق و مشارکت شهروندان در اداره شهر تقویت شود.

در پایان، شهردار همدان با قدردانی از همکاری شهروندان خاطرنشان کرد: پیگیری مؤثر درخواست‌ها و رسیدگی به شکایت‌ها از طریق سامانه ۱۳۷، موجب افزایش اعتماد عمومی و ارتقای سطح رضایت از خدمات شهری شده است؛ هدف نهایی مجموعه، ساختن شهری مدرن، زیبا و کارآمد برای همه شهروندان است.