️پاسخگویی شبانهروزی به ۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در همدان
به گزارش اقتصاد کده، محمدرضا غفاریان اظهار داشت: پاسخگویی سریع و دقیق به تماسهای مردمی و رسیدگی به درخواستها و گزارشهای ثبتشده در سامانه ۱۴۱ از مهمترین اولویتهای این اداره کل است و تمام تلاش ما معطوف به پیگیری سریع و مؤثر مطالبات مردم است.
وی با اشاره به محور اصلی تماسها گفت: بخش زیادی از تماسها مربوط به استعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، ساخت و ساز غیرمجاز، و همچنین درخواستهای رانندگان ناوگان حملونقل عمومی بوده است.
غفاریان افزود: در حال حاضر۲۶۰ خط تلفن بهصورت همزمان در مرکز مدیریت راههای استان فعال است و پاسخگویی به تماسها بهصورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه انجام میشود.
️سرپرست معاونت فنی اداره کل راهداری همدان در پایان یادآور شد: هموطنان میتوانند درخواستها، پیشنهادات و شکایات خود در حوزه راهداری و حملونقل جادهای را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ بهصورت شبانهروزی ثبت کنند و تمامی پیامها در اسرع وقت بررسی و نتیجه نهایی از طریق پیامک به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0